Tuesday 23 August 2011

nk tengok peminat Apple mencarut mengenai Mac OS Lion selama 15min?

beberapa hari yang lalu ayah saya kehilangan kenalan telefon dan dia cuba untuk mendapatkan balik. Dia memberitahu saya dia cuba untuk sync kenalan untuk komputer riba (windows 7) dan komputer memadam semua kenalan pada telefon dan PC. Saya memberitahunya bahawa hari ini tidak ada keperluan untuk menyimpan maklumat seperti itu pada komputer anda. Semua pada dasarnya dalam akaun gmail anda. Beliau mempunyai masa yang sukar untuk memahami. Beliau berkata "Jika ini adalah windows xp, saya telah menyelesaikan masalah ini, saya tidak tahu mengapa mereka bercerite yang buruk". Cerita sedikit berkaitan dengan video di bawah menyebabkan beberapa orang (seperti ayah saya) tidak faham bahawa perubahan teknologi dan kita boleh mengadu tentang segala-galanya kita mahu tetapi akhirnya kita hanya perlu berurusan dengan... .. tetapi membuat video kata-kata kasar adalah cara yang pasti untuk mendapatkan beribu-ribu penonton di youtube.




No comments:

Post a Comment