Monday 15 August 2011

skill terbaru nk mntk number awek:)


assalamualaikum semua. camne puasa? jangan ponteng2 ehh,,

sebenarnya kan, disebabkan pelik2 sangat cara orang minta no fon sekarang, sebab tu terdetik nak buat entry. entry merepek lagi untuk kali ni ye.

Cara hebat 1!
(FB chat)
A : hye
B : hye back
A : err u, saya dah hilang la no awak
B : no saya?
A : aah, no awak. saya tukar fon, no dah hilang
B : bila saya bagi no kat awak?
A : alaa, lupa la tu. kan dulu awak pernah bagi no awak kat saya
B : yeke? tak de la. mne pnah bg
A : ye! awak ada bagi. lama dah. dulu2. awak lupa kot
B : masalahnya kn, saya baru je approve awak semalam kot

5 minutes later....

A : A is unavailable. but u can still send him a message
B : =.='

Cara hebat + superb + bengong 2!
(mana2 lokasi di luar seperti di taman bunga, ececeyhh)

A berlari2 ke arah B seperti emergency
A : awak2, minta tolong bole?
B : apa?
A : sorry sangat2. saya emergency gila ni
B : oke, tapi apa?
A : saya nak pinjam fon kejap. nak call kawan saya. fon saya mati ni. saya tak biasa jalan kat sini
B : oo oke. amikla
A : kejap ehh, kejap je saya call

tak sampai 30saat pon!

B : eh, cepatnye. tak cakap pape pon
A : ni saya mzcol no saya. thanks eh bagi no :D
B : #mata terkebil2 macam tengok biawakman
A : bye2, t saya call taw
B : . . . . . . #speechless

malamnyeee....
A : terima kasih awak bagi no! hahaha sorry taw (sms)
B : Argghhhhhhhhhhh! shit, double, triple shit! =.='

bengong tak kawan2? situasi di atas mungkin pernah berlaku bagi sesetengah anak dare kan?? hebat la orang sekarang mintak no. so untuk semua, rasa2 nak no sape yang korang minat, boleh lah buat taktik macam atas ni ehh. sekian =.='

No comments:

Post a Comment